استفاده روز افرون از ظروف یکبار مصرف کاغذی
تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 119
بازدید سال : 563
بازدید کلی : 1162

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 غدغه دوستداران محیط زیست و پیشرفت تکنولوژی و کمی راحت‌ طلبی، منجر به تولید ظروف یکبار مصرف شد. ظروف یکبار مصرف جایگزین ظروف شیشه‌ ای، ملامین و... هستند و بعد از هر بار مصرف، دور انداخته می‌شوند.

 

سبزکاپ 

 

این ظروف، ابتدا در رستوران‌ها، فست‌ فودها، مغازه‌های بیرون بر استفاده می‌ شد و کم‌ کم وارد مکان‌هایی مثل اداره‌ها، سالن های غذاخوری، اتوبوس‌های بین‌ شهری، مهد کودک‌ ها و... شد. استقبال از این ظروف، باعث شد تا در مهمانی‌ها از بشقاب و قاشق و چنگال و لیوان‌ های یکبار مصرف استفاده شود.

امروزه ما استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کم تر می شود و جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. از دلایلی که از ظروف پلاستیکی کمتر استفاده می شود می توان به مضر بودن آن برای انسان و محیط زیست اشاره نمود. از این رو استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. از انواع این ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره کرد که بسیار پرمصرف می باشند.

جنس ظروف یکبار مصرف

تنوع ظروف یکبار مصرف از لحاظ نوع جنس زیاد است. این نوع ظروف به صورت پلاستیکی، گیاهی، فومی، کاغذی و آلومینیومی تولید و به مصرف می رسند. این ظروف کاغذی مانند لیوان یکبار مصرف کاغذی و بشقاب کاغذی در تولدها و بوفه دانشگاه‌ ها به صورت انبوه استفاده می‌شوند.

چرا لیوان کاغذی بهترین نوع لیوان یکبار مصرف است؟

در نتیجه تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد، لیوان پلاستیکی که در جاهای مختلفی استفاده می‌شد، نمی ‌تواند مایعات گرم را در خود نگه دارد و موجب بروز بیماری سرطان می‌شود و همچنین به طبیعت آسیب جدی وارد می کردند. بنابراین تولیدکنندگان به تولید ظروف دوستدار سلامتی و محیط زیست یا همان ظروف یکبار مصرف کاغذی روی آوردند. لیوان یکبار مصرف کاغذی، به صورت انبوه مورد استفاده افراد عادی، شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفت. هزینه تولید لیوان کاغذی شاید کمی بالاتر باشد؛ اما به دلایل گفته شده، برای سلامتی مضر نیستند و انتخابی منطقی هستند.

برای چاپ لیوان کاغذی، کاغذ مخصوص به صورت رول و به عنوان مواد اولیه در ضخامت‌های مختلف چاپ شده و برش می‌خورد. هرچه ضخامت لیوان کاغذی بیشتر باشد، لیوان محکم ‌تر است. لیوان کاغذی و به ویژه لیوان کاغذی تبلیغاتی در اندازه‌ های مختلفی تولید می‌شود.

زیبا بودن و چشم نواز بودن لیوان یکبار مصرف کاغذی، یکی دیگر از دلایل استفاده از این ظروف است. کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی به کار می رود، به گونه ‌ای است که می ‌توان روی آن هر نوع عکس یا نوشته ‌ای را چاپ کرد.بسیاری از شرکت‌ ها و سازمان ‌ها، لیوان ‌هایی با آرم و لوگوی رسمی خود را بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی چاپ می‌ کنند.

برخی لیوان های کاغذی برای استفاده عمومی چاپ می شوند. اگر قصد دارید لیوان کاغذی شما طرح خاصی داشته باشد، باید پیش از تولید لیوان، آن را به شرکت‌ های تولیدی و چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی، سفارش دهید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان ترین راه برای تبلیغات



تعداد بازدید از این مطلب: 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود